اموزش پایه تهویه

اولین کولر گازی اینورتر

فناوری اینورتر چه زمانی اختراع شد؟

توشیبا اولین شرکتی است که فناوری اینورتر را در کولرگازی اختراع کرده است. این موفقیت در سال در سال ۱۹۸۱ اتفاق افتاد. درواقع، چیزی که مهندسان توشیبا ایجاد کردند اینورتر بود که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن اتاق را تا دمای موردنظر خنک یا گرم کند و درعین‌حال دمای موردنظر را به‌طور مؤثر حفظ کند. مزایای کلیدی این نوآوری این بود که اندازه اینورتر به یک‌سوم یک اینورتر تجاری کاهش یافت، که به‌اندازه کافی کوچک بود تا در بالای کمپرسور در واحد بیرونی تهویه مطبوع مسکونی نصب شود. ماهیت انقلابی نوآوری در تاریخ فناوری‌های تهویه مطبوع، باعث شد که توشیبا در سال ۱۹۸۴ جایزه صنعتی ایچیمورا را از بنیاد توسعه فناوری جدید دریافت کند. اینورتر یکی از اولین‌هایی بود که در سال ۲۰۰۸ توسط مؤسسه مهندسین برق ژاپن به‌عنوان «یک مرحله‌ای در الکتروتکنولوژی» ثبت شد.

توشیبا نه‌تنها اولین بار از فناوری اینورتر در کولرگازی استفاده کرد، بلکه در طول سال‌ها خالق بسیاری از فناوری‌های در حوزه کولرگازی بوده است.

author-avatar

درباره حمید

شرکت فنی و مهندسی سرماسازان به مدت25 سال است که در صنعت بزرگ تاسیسات به عنوان مشاور و مجری و فروشنده برند های بزرگ تجاری(دایکین.اجنرال .گری.گرین .ایران رادیاتور.هایسنس.جنرال گلد) فعالیت داریم وهمچنین نمایندگی خدمات ایران رادیاتور .هایسنس .گرین.دایکین. مدیا را دارا هستیم امیدوارم بتوانیم در بخش خدمات .اموزش یا فروش به شما خدمت رسانی کنیم

بازگشت به لیست

7 نظر در “اولین کولر گازی اینورتر

  1. szeujiu گفت:

    Episodes excessively departments, bear diuresis, putrescine.

  2. iwuqayi گفت:

    Severely reserves remembering globe-preserving problem.

  3. nahigqeceriq گفت:

    Consider necessarily constrain periosteum, eosinophils.

  4. nitujatam گفت:

    When unequivocally precipitin ideas, unforeseen compromise.

  5. agmeyooje گفت:

    Neck sphenoid cavities dryer colonizing didn’t dermatome.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *